Pages

Wednesday, February 23, 2011

HANTU...MN HANTU..MANA2

booooo...tolong2.....ni je biase yg org cerite pasal hantu ni....hah..korang caye x kt hantu???
ade yg caye...ade yg x caye...biasa lah..pandangan masing2 kn...
tp ramai yg cube bukti kn kehadiran makhluk2 halus ni...mcm ape name 2...
ENTITI BUKTI..MISTERI NUSANTARA....bnyk lg la..ade yg dpt..ade yg habuk je..haha


"tngok die ni hah...elok je jumpe hantu...siap senyum lg
membe la 2 kot...hahaha"

aq mcm biase lah..mls nk cakap bnyak2..nnti org kate bnyak mulut pulak...so klo jumpe hantu ke..pandai2 la korang pikir sendiri k...
peace no war...



No comments:

Post a Comment